Retouren

Pasgarantie

Gratis omruilen bij websitefout

Ruime bedektijd

30 dagen om te retourneren

Heldere inruilopties

Voor gebruikte propellers

Pasgarantie

Past de propeller niet omdat er onjuiste informatie op onze website stond? Dan kunt u deze gratis omruilen voor het juiste model.

Neem hiervoor altijd even contact met ons op; wij helpen u graag met het vinden van de correcte passing en sturen u kosteloos de juiste propeller toe.

Retourneren binnen 30 dagen

U heeft de mogelijkheid uw aankoop binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren of om te ruilen, tenzij vooraf iets anders is afgesproken.

Neem vóór het retourneren altijd eerst contact met ons op via het contactformulier. U kunt ook uw retour aanvragen rechtstreeks op uw account pagina in de shop.

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product aan ons terug te sturen.

Wij storten het volledige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug, mits het product in goede staat door ons is ontvangen.

De kosten voor de retourzending naar ons magazijn zijn voor uw eigen rekening (circa € 6,95).

Het product dient in originele staat en verpakking te worden geretourneerd, inclusief alle geleverde toebehoren. Een schroef waarmee is gevaren, of waarop duidelijke montagesporen zichtbaar zijn (zoals vet, krassen of beschadigingen), valt niet onder het herroepingsrecht. Zie hiervoor de aanvullende retourvoorwaarden hieronder.

Inruilvoorwaarden

1. Propeller past niet door foutieve informatie op onze website

– U ontvangt kosteloos een vervangende propeller of 100% restitutie
– Retourlabel wordt gratis door ons verstrekt

2. Propeller past niet, u heeft de verkeerde besteld en wilt deze omruilen voor een andere

– Ongebruikt / als nieuw: 100% vergoeding
– Lichte gebruikssporen: 60% vergoeding
– Duidelijke gebruikssporen: 0–25% vergoeding
– Retourkosten zijn voor uw rekening

3. U bent niet tevreden over de prestaties en wilt de propeller omruilen voor een andere maat

– Lichte gebruikssporen: 50% vergoeding
– Duidelijke gebruikssporen: 0–25% vergoeding
– Retourkosten zijn voor uw rekening

4. Propeller is ongebruikt, maar u wilt toch afzien van de aankoop

– Propeller en verpakking zijn compleet als nieuw
– U maakt gebruik van uw herroepingsrecht
– U ontvangt volledige creditering van uw aankoop
- Retourkosten zijn voor uw rekening

5. Gebruikte propeller retourneren zonder nieuwe aankoop

– Niet mogelijk

Beschadigd pakket of product

Is uw pakket beschadigd aangekomen of blijkt het product zelf defect?

Maak dan a.u.b. foto’s van de buitenkant van de doos, de binnenverpakking en het defecte product. Stuur deze foto’s samen met uw ordernummer naar onze klantenservice. Wij zoeken dan een passende oplossing zodat u snel weer met een juiste propeller het water op kunt.

Klachten

Wij adviseren u om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via het contactformulier.

Komen we er samen niet uit, dan kunt u uw geschil ter bemiddeling voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur.

Voor consumenten binnen de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij deze via het ODR-platform in te dienen.

Garantie

Op alle producten bieden wij 2 jaar wettelijke garantie.

Defecten als gevolg van normale slijtage, onjuist gebruik of onjuiste montage vallen niet onder de garantie.

Neem bij een mogelijk garantiegeval altijd eerst contact met ons op, zodat wij u kunnen helpen met de beoordeling en vervolgstappen.

Wilt u een product retourneren?

Vraag uw retour direct aan op uw account pagina, of vul het contact formulier in als u nog aanvullende vragen heeft.